Máte otázku? Kontaktujte nás. kofin@autorohoze.eu

REKLAMACE

Měli byste vědět, že textilní autokoberečky v našem internetovém obchodě jsou jedinečné produkty, proto prosím udělejte svoji objednávku promyšleně. Pokud nejste spokojeni s přijatými textilními koberci, bohužel nemůžeme akceptovat reklamaci! Můžeme vám, ale poskytnout nový produkt za stejnou cenu.

  • pokud jsme udělali chybu my, jsme samozřejmě připraveni problém vyřešit!
  • 14 pracovních dnů je na vyhodnocení reklamace (nezoufejte, pokud nedostanete odpověď do 3 dnů, neznamená to, že se vaším problémem nezabýváme)
  • v případě reklamace nám VŽDY přiložte fotodokumentaci, protože se jedná o produkty, které potřebujeme vidět.
  • v případě posouzení reklamace a v případě vrácení peněz nám zašlete číslo bankovního účtu na náš e-mail: kofin@autorohoze.eu, na který bude vrácena platba do dnů.

Reklamaci zašlete jasně formulovanou, doloženou fotografií a pošlete nám ji s uvedením čísla objednávky! Usnadníte nám práci, takže můžeme jednat rychleji.